Máte zkušenost na pozici asistenta/ky? Jste cílevědomá a svědomitá osobnost? Pokud odpověď zní ano, pak pro Vás máme zajímavou pracovní příležitost. Na této pozici budete mít na starosti zajištění chodu kanceláře a vybraných agend generálního ředitele a výkonného ředitele.
Co Vás na pozici čeká:
- Vedení vybraných agend generálního ředitele a výkonného ředitele
- Organizace schůzek a porad
- Oběh a evidence dokumentů (práce s informačním systémem a spisovou službou, pošta)
- Správa majetku (inventury, asistence při revizích, převody majetku)
- Správa docházky a výkazů práce zaměstnanců
- Péče o zasedací místnosti a kuchyňky, zajišťování občerstvení pro návštěvy, porady a jednání
- Péče o prostor a nakládání s utajovanými informacemi
- Komunikace s partnery v ČJ a AJ
- Ad-hoc úkoly na denní bázi
Ideální profil kandidáta/ky:
- Min. SŠ s maturitou
- Plynulá znalost českého jazyka s výbornou gramatikou
- Anglický jazyk na úrovni B2 – slovem i písmem
- Dobrá znalost práce na PC a nástrojů Microsoft 365
- Trestní bezúhonnost
- Přátelská osobnost se silnými komunikačními schopnostmi
- Ochota učit se nové věci, samostatnost, svědomitost, pečlivost a spolehlivost
Vaší výhodou bude:
- Osvědčení fyzické osoby vydané Národním bezpečnostním úřadem na stupeň Důvěrné (příp. lze žádost podat až ve zkušební době)
- Praktické zkušenosti na obdobné pozici
- Aktivní řidič (sk. B)
Co nabízíme oplátkou my:
- zajímavou a velmi různorodou práci v atraktivním odvětví
- podporu osobního růstu, stabilní pracovní zázemí
- 5 týdnů dovolené, kratší pracovní dobu, stravenkový paušál, příspěvek na volnočasové aktivity, penzijní připojištění
- dobré platové podmínky.
V případě zájmu o pracovní pozici zasílejte strukturovaný životopis na:
Ing. Tereza Ducháčová, HR manager – duchacova@vzlu.cz