Máte zkušenost na pozici asistenta/ky? Jste cílevědomá a svědomitá osobnost? Pokud odpověď zní ano, pak pro Vás máme zajímavou pracovní příležitost. Na této pozici budete mít na starosti zajištění chodu kanceláří v naší brněnské pobočce a podporu kolegů z oblasti SPACE aktivit.
Co Vás na pozici čeká:
- Organizace schůzek a porad.
- Oběh a evidence dokumentů (práce s informačním systémem a spisovou službou, pošta).
- Správa majetku (inventury, asistence při revizích, převody majetku).
- Správa docházky a výkazů práce zaměstnanců.
- Péče o zasedací místnosti, kancelářské potřeby a kuchyňku
- Zajišťování občerstvení pro návštěvy, porady a jednání.
- Participace na tvorbě a kontrole komplexní projektové dokumentace (AJ/ČJ)
- Komunikace s partnery v ČJ a AJ.
- Ad-hoc úkoly na denní bázi.
Ideální profil kandidáta/ky:
- Min. SŠ s maturitou
- Plynulá znalost českého jazyka s výbornou gramatikou
- Anglický jazyk na úrovni B2 se zaměřením na technickou angličtinu – slovem i písmem
- Dobrá znalost práce na PC a nástrojů Microsoft 365
- Trestní bezúhonnost
- Přátelská osobnost se silnými komunikačními schopnostmi
- Ochota učit se nové věci, samostatnost, svědomitost, pečlivost a spolehlivost
Vaší výhodou bude:
- Praktické zkušenosti na obdobné pozici
- Aktivní řidič (sk. B)
Co nabízíme oplátkou my:
- Zajímavou a velmi různorodou práci v atraktivním odvětví
- Podporu osobního růstu, stabilní pracovní zázemí
- 5 týdnů dovolené, kratší pracovní dobu, stravenkový paušál, příspěvek na volnočasové aktivity, penzijní připojištění
- Dobré platové podmínky
- Místo výkonu práce v Brně
V případě zájmu o pracovní pozici zasílejte strukturovaný životopis na:
Ing. Tereza Ducháčová, HR manager – duchacova@vzlu.cz