OFFICE MANAGER / ASSISTANT

Dec 13, 2022 | Kariéra

Máte zkušenost na pozici asistenta/ky? Jste cílevědomá a svědomitá osobnost? Pokud odpověď zní ano, pak pro Vás máme zajímavou pracovní příležitost. Na této pozici budete mít na starosti zajištění chodu kanceláří v naší brněnské pobočce a podporu kolegů z oblasti SPACE aktivit.

Co Vás na pozici čeká:

  • Organizace schůzek a porad.
  • Oběh a evidence dokumentů (práce s informačním systémem a spisovou službou, pošta).
  • Správa majetku (inventury, asistence při revizích, převody majetku).
  • Správa docházky a výkazů práce zaměstnanců.
  • Péče o zasedací místnosti, kancelářské potřeby a kuchyňku
  • Zajišťování občerstvení pro návštěvy, porady a jednání.
  • Participace na tvorbě a kontrole komplexní projektové dokumentace (AJ/ČJ)
  • Komunikace s partnery v ČJ a AJ.
  • Ad-hoc úkoly na denní bázi.

Ideální profil kandidáta/ky:

  • Min. SŠ s maturitou
  • Plynulá znalost českého jazyka s výbornou gramatikou
  • Anglický jazyk na úrovni B2 se zaměřením na technickou angličtinu – slovem i písmem
  • Dobrá znalost práce na PC a nástrojů Microsoft 365
  • Trestní bezúhonnost
  • Přátelská osobnost se silnými komunikačními schopnostmi
  • Ochota učit se nové věci, samostatnost, svědomitost, pečlivost a spolehlivost

Vaší výhodou bude:

  • Praktické zkušenosti na obdobné pozici
  • Aktivní řidič (sk. B)

Co nabízíme oplátkou my:

  • Zajímavou a velmi různorodou práci v atraktivním odvětví
  • Podporu osobního růstu, stabilní pracovní zázemí
  • 5 týdnů dovolené, kratší pracovní dobu, stravenkový paušál, příspěvek na volnočasové aktivity, penzijní připojištění
  • Dobré platové podmínky
  • Místo výkonu práce v Brně

V případě zájmu o pracovní pozici zasílejte strukturovaný životopis na: 

Ing. Tereza Ducháčová, HR manager – duchacova@vzlu.cz

other news